Горбуліч І. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 127–130.
24.pdf
Завантажити (262kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування як складової професійної компетентності маркетолога. Проаналізовано концепцію маркетингу, поняття ділового спілкування у маркетинговій діяльності, розглянуто поняття конфлікту та виявлено напрями підготовки майбутніх маркетологів до вирішення конфліктних ситуацій. Виділено причини, що ведуть до виникнення конфліктних ситуацій у цій діяльності, розглянуто певні стратегії поведінки в процесі вирішення конфліктних ситуацій, представлено та проаналізовано результати діагностування вмінь та навичок студентів щодо вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування маркетологів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Лют 2013 11:36 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9197 |