Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ

Горбуліч І. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 127–130.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Текст
24.pdf

Завантажити (262kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування як складової професійної компетентності маркетолога. Проаналізовано концепцію маркетингу, поняття ділового спілкування у маркетинговій діяльності, розглянуто поняття конфлікту та виявлено напрями підготовки майбутніх маркетологів до вирішення конфліктних ситуацій. Виділено причини, що ведуть до виникнення конфліктних ситуацій у цій діяльності, розглянуто певні стратегії поведінки в процесі вирішення конфліктних ситуацій, представлено та проаналізовано результати діагностування вмінь та навичок студентів щодо вирішення конфліктних ситуацій у процесі ділового спілкування маркетологів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 11:36
Оновлення: 15 Серп 2015 03:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9197
ДСТУ 8302:2015: Горбуліч І. О. ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 127–130.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу