Королюк О. М. (2013) МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 108–112. ISSN 2076-6173.
21.pdf
Завантажити (258kB) | Preview
Анотація
У даній статті представлено модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів
у процесі вивчення математики, обґрунтовано складові цієї моделі: мету самостійної роботи
студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові
самостійної роботи; диференціацію її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості
навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати,
їх контроль і самоконтроль.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 06:07 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9764 |
ДСТУ 8302:2015: | Королюк О. М. МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 108–112. |