Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Королюк О. М. (2013) МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 108–112. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 21.pdf]
Preview
Текст
21.pdf

Завантажити (258kB) | Preview

Анотація

У даній статті представлено модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів
у процесі вивчення математики, обґрунтовано складові цієї моделі: мету самостійної роботи
студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові
самостійної роботи; диференціацію її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості
навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати,
їх контроль і самоконтроль.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 06:07
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9764
ДСТУ 8302:2015: Королюк О. М. МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 108–112.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу