Глазунова Л. О. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 207–211. ISSN 2076-6173.
Preview
40.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто педагогічні умови формування естетичної компетентності майбутнього
вчителя-філолога засобами народознавства. Акцентовано увагу на ефективності навчання та
виховання молоді на ґрунтовних знаннях з етнопедагогіки. Подано класифікацію засобів
народознавства в навчально-виховному процесі за різними ознаками, визначено орієнтовні напрямки
народознавчої роботи зі студентами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 09:48 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9793 |
ДСТУ 8302:2015: | Глазунова Л. О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 207–211. |