Мороз С. Е. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 124–129. ISSN 2076-6173.
21.pdf
Завантажити (314kB) | Preview
Анотація
Педагогічне моделювання являє собою свідому діяльність з конструювання особливих педагогічних умов,
які у системі навчально-виховних заходів спрямовуються на вдосконалення кінцевого результату –
якості професійної підготовки випускника ВНЗ. Стрімке зростання зовнішньої торгівлі вимагає нових
підходів до підготовки товарознавців, які у якості митних посередників, за умов відповідної підготовки,
зможуть забезпечувати безперешкодний рух товарів через митний кордон. У зв’язку з вищеозначеним
набуває актуальності пошук шляхів удосконалення підготовки майбутніх товарознавців-експертів до
професійної діяльності на ринку митних послуг.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Жовт 2013 09:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9855 |
ДСТУ 8302:2015: | Мороз С. Е. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 124–129. |