Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ

Мороз С. Е. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 124–129. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 21.pdf]
Preview
Текст
21.pdf

Завантажити (314kB) | Preview

Анотація

Педагогічне моделювання являє собою свідому діяльність з конструювання особливих педагогічних умов,
які у системі навчально-виховних заходів спрямовуються на вдосконалення кінцевого результату –
якості професійної підготовки випускника ВНЗ. Стрімке зростання зовнішньої торгівлі вимагає нових
підходів до підготовки товарознавців, які у якості митних посередників, за умов відповідної підготовки,
зможуть забезпечувати безперешкодний рух товарів через митний кордон. У зв’язку з вищеозначеним
набуває актуальності пошук шляхів удосконалення підготовки майбутніх товарознавців-експертів до
професійної діяльності на ринку митних послуг.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Жовт 2013 09:30
Оновлення: 15 Серп 2015 04:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9855
ДСТУ 8302:2015: Мороз С. Е. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 124–129.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу