Самойлюкевич І. В. (2005) Неперервний професійний розвиток: фактори і форми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 59–61. ISSN 2076-6173.
Preview
05sivpff.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто фактори, які спонукають учителів до неперервного професійного розвитку, і форми підготовки майбутніх педагогів на засадах конструктивістського підходу. Виділено компоненти неперервного професійного розвитку та визначено шляхи їх реалізації в аудиторній та позааудиторній роботі, а також під час педагогічної практики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:58 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 09:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1013 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Неперервний професійний розвиток: фактори і форми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 59–61. |