Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування мислительних операцій у процесі розв'язування задач із програмування

Вакалюк Т. А. (2013) Формування мислительних операцій у процесі розв'язування задач із програмування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (71). С. 27–32.

[thumbnail of Vakalyuk.pdf]
Preview
Текст
Vakalyuk.pdf

Завантажити (269kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено основні прийоми формування логічного мислення, а також основних мислительних операцій: аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення, конкретизація, класифікація та систематизація у процесі навчання програмування. На конкретних прикладах розв'язування задач з програмування поетапно показано яка з мислитель них операцій формується і яким чином. Конкретизовано поняття "логічне мислення старшокласників" та сформульовано, що означає розвивати мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Тетяна Анатоліївна Вакалюк
Дата подачі: 16 Груд 2013 07:00
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10232
ДСТУ 8302:2015: Вакалюк Т. А. Формування мислительних операцій у процесі розв'язування задач із програмування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 5 (71). С. 27–32.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу