Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу

Кравець О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. № 7. С. 264–270.

[thumbnail of стаття 2012.pdf]
Preview
Текст
стаття 2012.pdf

Завантажити (329kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено історичний аналіз появи проектувальної діяльності викладача як складової освітнього процесу у вищій школі. Автор визначає історичні етапи становлення проектування навчальної інформації в ході розвитку викладацької професійно-педагогічної діяльності. З’ясовується ступінь дослідження даного питання у вітчизняних і закордонних навчальних закладах. Доводиться важливість проектування навчальної інформації для упорядкування і подолання проблеми надмірності інформаційного потоку у викладацькій діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 3476 не знайдено.
Дата подачі: 24 Груд 2013 08:03
Оновлення: 02 Жовт 2018 08:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10245
ДСТУ 8302:2015: Кравець О. Є. Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2013. № 7. С. 264–270.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу