Кравець О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. № 7. С. 264–270.
стаття 2012.pdf
Завантажити (329kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено історичний аналіз появи проектувальної діяльності викладача як складової освітнього процесу у вищій школі. Автор визначає історичні етапи становлення проектування навчальної інформації в ході розвитку викладацької професійно-педагогічної діяльності. З’ясовується ступінь дослідження даного питання у вітчизняних і закордонних навчальних закладах. Доводиться важливість проектування навчальної інформації для упорядкування і подолання проблеми надмірності інформаційного потоку у викладацькій діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 3476 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Груд 2013 08:03 |
Оновлення: | 02 Жовт 2018 08:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10245 |
ДСТУ 8302:2015: | Кравець О. Є. Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2013. № 7. С. 264–270. |