Сікора Я. Б. (2013) Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 73–77. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (291kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено основні питання розробки системи навчальних задач курсу "Методи оптимізації".
Описано зміст понять "задача", "пізнавальна задача". Наведено її складові частини. Запропоновано
класифікацію оптимізаційних задач на: побудову математичної моделі; вивчення властивостей задач
певного класу; вивчення методів (алгоритмів) розв’язування задач даного класу; завдання дослідницького
характеру. Подібна типологія надає можливості реалізації системного підходу у вирішенні проблеми
вивчення студентами фундаментальних та спеціальних дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Груд 2013 07:07 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10296 |
ДСТУ 8302:2015: | Сікора Я. Б. Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 73–77. |