Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля

Сікора Я. Б. (2013) Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 73–77. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (291kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено основні питання розробки системи навчальних задач курсу "Методи оптимізації".
Описано зміст понять "задача", "пізнавальна задача". Наведено її складові частини. Запропоновано
класифікацію оптимізаційних задач на: побудову математичної моделі; вивчення властивостей задач
певного класу; вивчення методів (алгоритмів) розв’язування задач даного класу; завдання дослідницького
характеру. Подібна типологія надає можливості реалізації системного підходу у вирішенні проблеми
вивчення студентами фундаментальних та спеціальних дисциплін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 07:07
Оновлення: 15 Серп 2015 05:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10296
ДСТУ 8302:2015: Сікора Я. Б. Класифікація оптимізаційних навчальних задач для побудови операційної частини змістового модуля . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 73–77.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу