Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структура та зміст білінгвальної методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов

Соколова І. В., Проценко О. Б. (2005) Структура та зміст білінгвальної методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 69–72.

[thumbnail of 05sspkro.pdf]
Preview
PDF
05sspkro.pdf

Завантажити (116kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто компоненти білінгвальної методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на основі проведеного автором контент-аналізу поняття "білінгвізм". Визначено структуру, зміст та критерії сформованості компетенції.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:59
Оновлення: 14 Серп 2015 14:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1034
ДСТУ 8302:2015: Соколова І. В., Проценко О. Б. Структура та зміст білінгвальної методичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 69–72.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу