Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Кафтанова Т. В. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Розвиток наукових досліджень. № 7. С. 75–78.

[thumbnail of ка.pdf]
Preview
Текст
ка.pdf

Завантажити (101kB) | Preview

Анотація

Одними з пріоритетних напрямів у розвитку дошкільної освіти є : введення в систему дошкільної освіти соціально-педагогічного патронажу[4], що дасть змогу охопити дітей, які за станом здоров'я не можуть відвідувати дитячий садок; забезпечення безоплатного утримання у садках дітей із малозабезпечених сімей, підвищення рівня соціально-педагогічної компетентності педагогічних працівників. Залучення соціального педагога дошкільного навчального закладу до соціально-педагогічного патронажу допоможе охопити всіх дітей мікрорайону міста, селища дошкільною освітою, сприятиме попередженню негативних проявів насильства над дітьми, своєчасній нейтралізації несприятливих наслідків руйнування сім'ї, а також дасть змогу контролювати кількість дітей, що має прийти до перших класів місцевих шкіл і тих, хто фактично почав навчанн

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Виховання,соціальний педагог,навчання у дошкільному закладі
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: К.Ю. Пелешок
Дата подачі: 23 Груд 2013 07:04
Оновлення: 23 Січ 2018 13:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10372
ДСТУ 8302:2015: Кафтанова Т. В. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Розвиток наукових досліджень. 2011. № 7. С. 75–78.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу