Кафтанова Т. В. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Розвиток наукових досліджень. № 7. С. 75–78.
ка.pdf
Завантажити (101kB) | Preview
Анотація
Одними з пріоритетних напрямів у розвитку дошкільної освіти є : введення в систему дошкільної освіти соціально-педагогічного патронажу[4], що дасть змогу охопити дітей, які за станом здоров'я не можуть відвідувати дитячий садок; забезпечення безоплатного утримання у садках дітей із малозабезпечених сімей, підвищення рівня соціально-педагогічної компетентності педагогічних працівників. Залучення соціального педагога дошкільного навчального закладу до соціально-педагогічного патронажу допоможе охопити всіх дітей мікрорайону міста, селища дошкільною освітою, сприятиме попередженню негативних проявів насильства над дітьми, своєчасній нейтралізації несприятливих наслідків руйнування сім'ї, а також дасть змогу контролювати кількість дітей, що має прийти до перших класів місцевих шкіл і тих, хто фактично почав навчанн
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Виховання,соціальний педагог,навчання у дошкільному закладі |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | К.Ю. Пелешок |
Дата подачі: | 23 Груд 2013 07:04 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10372 |
ДСТУ 8302:2015: | Кафтанова Т. В. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Розвиток наукових досліджень. 2011. № 7. С. 75–78. |