Горобець С. М. (2013) Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів з використанням комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. № 7(50). С. 56–59.
Article_2.pdf
Завантажити (703kB) | Preview
Анотація
Необхідність задоволення динамічно зростаючих вимог щодо рівня професійної компетентності фахівців економічного профілю, наближення системи вищої економічної освіти до світових стандартів потребує урізноманітнення форм і методів організації навчального процесу, поєднання багаторічних
освітніх традицій із новітніми технологіями викладання економічних дисциплін. До таких технологій, насамперед, належать комп’ютерно-орієнтовані технології навчання. Проте запровадження в практичну діяльність ВНЗ найбільш ефективних освітніх технологій, які б забезпечували оптимальний спосіб досягнення навчальних цілей, потребує розробки науково обгрунтованої моделі підготовки фахівця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна компетентність, комп'ютерно-орієнтовані технології навчання, модель формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 13 Лют 2014 06:42 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10578 |
ДСТУ 8302:2015: | Горобець С. М. Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів з використанням комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2013. № 7(50). С. 56–59. |