Проценко О. В. (2013) ДО ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СТИЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 269–274. ISSN 2076-6173.
Preview
47.pdf
Завантажити (368kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано критерії класифікації функціональних стилів у науковій та навчальній
літературі. Порушено проблему недотримання вимог до класифікації як загальнонаукового методу
дослідження. Вказано на світоглядні принципи виділення функціональних стилів. Запропоновано схему-
модель класифікації функціональних стилів, яка у простій та логічній формі дозволяє наочно показати
взаємодію стилів мови, внутрішню диференціацію стилів, а також принципи доцільного вибору мовних
засобів у процесі спілкування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | класифікація, модель, функція, функціональний стиль, підстиль, жанр. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2014 10:36 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10683 |
ДСТУ 8302:2015: | Проценко О. В. ДО ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СТИЛІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 269–274. |