Семенець С. П. (2006) Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 23–27.
Preview
06sspmvm.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано лабораторні та практичні форми методичної підготовки майбутніх учителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Із цих позицій обґрунтовуються дидактичні особливості вивчення методики навчання математики, курсу елементарної математики, врахування яких сприяє самостійному розв’язуванню майбутніми фахівцями усіх типів задач: математичних, навчальних, навчально-методичних, методичних, педагогічних, науково-дослідних.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:45 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1071 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 28. С. 23–27. |