Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі

Якса Н. В. (2006) Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 28–31.

[thumbnail of 06yanvpl.pdf]
Preview
PDF
06yanvpl.pdf

Завантажити (117kB) | Preview

Анотація

— Укр.
У статті відображено проблему взаємодії суб’єктів освітнього простору у контексті світових та євроінтеграційних процесів. Виділено різні аспекти міжособистісної взаємодії, що пов’язані із соціальними установками, ціннісними орієнтаціями полікультурної особистості. Значну увагу звернено на аналіз у гуманістичній психології ідеї самореалізації та чинників, що зумовлюють її успішність.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:52
Оновлення: 14 Серп 2015 14:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1079
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 28. С. 28–31.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу