Якса Н. В. (2006) Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 28–31.
Preview
06yanvpl.pdf
Завантажити (117kB) | Preview
Анотація
— Укр.
У статті відображено проблему взаємодії суб’єктів освітнього простору у контексті світових та євроінтеграційних процесів. Виділено різні аспекти міжособистісної взаємодії, що пов’язані із соціальними установками, ціннісними орієнтаціями полікультурної особистості. Значну увагу звернено на аналіз у гуманістичній психології ідеї самореалізації та чинників, що зумовлюють її успішність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:52 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1079 |
ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 28. С. 28–31. |