Мельниченко Р. К., Танська В. В. (2013) Екологічна компетентність вчителя як передумова здійснення неперервної екологічної освіти і виховання. Наукові записки. № 4. С. 271–275.
Preview
Мельниченко_Танська.pdf
Завантажити (373kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано основні проблеми, що виникають у вчителів практиків та майбутніх учителів природничих дисциплін при реалізації концепції неперервної екологічної освіти, обґрунтовано можливі шляхи покращення взаємодії системи "школа – вищий навчальний заклад – школа" з метою формування екологічної компетентності громадян.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, екологічна освіта, вчитель. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 14 Квіт 2014 06:07 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11010 |
ДСТУ 8302:2015: | Мельниченко Р. К., Танська В. В. Екологічна компетентність вчителя як передумова здійснення неперервної екологічної освіти і виховання. Наукові записки. 2013. № 4. С. 271–275. |