Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реклама: від стимулу до реакції

Денисевич О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна". № 24. С. 58–61.

[thumbnail of Реклама_Денисевич.pdf]
Preview
Текст
Реклама_Денисевич.pdf

Завантажити (411kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано асоціативні зв’язки між реакціями реклама зі складу асоціативних полів слів-стимулів рекламної сфери

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, асоціативне значення, мовна картина світу
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 12 Трав 2014 10:51
Оновлення: 15 Серп 2015 06:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11170
ДСТУ 8302:2015: Денисевич О. В. Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна". 2012. № 24. С. 58–61.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу