Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)

Денисевич О. В., Недашківська Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2... С. 270–276.

[thumbnail of список_наукових_статей_(5).pdf]
Preview
Текст
список_наукових_статей_(5).pdf

Завантажити (485kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, конотативне значення
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 12 Трав 2014 10:50
Оновлення: 15 Серп 2015 06:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11171
ДСТУ 8302:2015: Денисевич О. В., Недашківська Т. Є. Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. 2014.. С. 270–276.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу