Калініна Л. В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія "Філологічна". № 33. С. 179–182.
Preview
Kalinina_Laryssa_Zhitomir 2012.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
Головна мета навчання іноземної мови у початковій школі – формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 15 Трав 2014 08:15 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11227 |
ДСТУ 8302:2015: | Калініна Л. В. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія "Філологічна". 2012. № 33. С. 179–182. |