Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Калініна Л. В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія "Філологічна". № 33. С. 179–182.

[thumbnail of Kalinina_Laryssa_Zhitomir 2012.pdf]
Preview
Текст
Kalinina_Laryssa_Zhitomir 2012.pdf

Завантажити (130kB) | Preview

Анотація

Головна мета навчання іноземної мови у початковій школі – формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 15 Трав 2014 08:15
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11227
ДСТУ 8302:2015: Калініна Л. В. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія "Філологічна". 2012. № 33. С. 179–182.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу