Євченко В. В. (2014) Teaching Critical Thinking at Text-based Lessons for Advanced Learners of English. The Global English Teacher: Improving What Works and Fixing What Doesn’t: збірник наукових праць (англ. м.).. С. 120–121.
Preview
Тези_TESOL.pdf
Завантажити (210kB) | Preview
Анотація
The literary text, viewed in terms of argumentation theory, can be used for the development of critical thinking skills at text-based lessons. Some main strategies to improve students’ critical thinking skills in discourse can be: critical evaluation of explicit and implicit arguments; the discernment of unsupported and true or false arguments.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 16 Черв 2014 12:48 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11583 |