Свириденко І. М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІРНОСТІ В ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИНАХ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей".. С. 389–394.
Ірина_Свириденко.pdf
Завантажити (460kB) | Preview
Анотація
В сучасних умовах розвитку державності відбувається новий етап модернізації системи
освіти, що супроводжується суттєвими змінами у виховній теорії та практиці. Основними
показниками ефективності виховної системи ВУЗу визнано особистість студента, його
самопочуття в колективі, уміння ефективно взаємодіяти в особистісній сфері, рівень соціально-
комунікативного розвитку, характер самореалізації. Однак, у роботі вищих навчальних закладів
спостерігається орієнтація на здобуття студентами знань, умінь, навичок, а проблема виховання
моральних якостей, в тому числі й вірності, залишаються поза їхньої уваги.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Користувачі 3476 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2014 10:43 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11675 |
ДСТУ 8302:2015: | Свириденко І. М. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІРНОСТІ В ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИНАХ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". 2014.. С. 389–394. |