Коваль В. О. (2014) Терміни "компетенція" і "компетентність" у контексті професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 9–14. ISSN 2076-6173.
2.pdf
Завантажити (259kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено сутність термінів "компетенція" і "компетентність", проаналізовано роль цих
понять у контексті професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. У процесі дослідження
встановлено, що компетентність – комплекс професійних знань, предметних навичок, умінь зі
спеціальності, мотивація професійно діяти, досвід, способи мислення, цінності, ставлення, спрямовані
не тільки на реалізацію поставленої мети, але й на власну її постановку та вирішення висунутих
завдань у сфері професійної діяльності, вміння її планувати та удосконалювати, а компетенція –
сукупність взаємопов’язаних якостей особистості (знань, умінь, навичок, способів діяльності), які
формуються відповідно до певних предметів і процесів, забезпечують можливість виконувати
поставлені завдання і досягати мети в професійній діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Вер 2018 20:42 |
Оновлення: | 06 Вер 2018 20:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11680 |
ДСТУ 8302:2015: | Коваль В. О. Терміни "компетенція" і "компетентність" у контексті професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 9–14. |