Пєтухова І. О. (2014) ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 25–29. ISSN 2076-6173.
Preview
5.pdf
Завантажити (266kB) | Preview
Анотація
У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність
дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та
функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у
загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту,
характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та
сучасного освітніх періодів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2014 12:52 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11686 |
ДСТУ 8302:2015: | Пєтухова І. О. ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 25–29. |