Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ

Пєтухова І. О. (2014) ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 25–29. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 5.pdf]
Preview
Текст
5.pdf

Завантажити (266kB) | Preview

Анотація

У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність
дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та
функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у
загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту,
характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та
сучасного освітніх періодів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2014 12:52
Оновлення: 15 Серп 2015 07:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11686
ДСТУ 8302:2015: Пєтухова І. О. ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 25–29.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу