Силко Є. М. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ "КІНОКЛУБ" ЯК ЕСТЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИШІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 30–34. ISSN 2076-6173.
6.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються виняткові можливості кінематографічного мистецтва у контексті
естетичного виховання студентів, розширення їхнього світогляду в умовах позааудиторної роботи;
аналізується досвід включення кіномистецтва до естетико-педагогічних впливів на студентську
молодь; з’ясовано, що елементи кіномистецтва цілком можна вважати ефективним засобом
художньо-естетичного виховання студентської молоді; обґрунтовано, що різноманітні функціональні
можливості екранних мистецтв в житті сучасного суспільства варто розглядати як фактор
культурного розвитку особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Черв 2014 12:51 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11688 |
ДСТУ 8302:2015: | Силко Є. М. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ "КІНОКЛУБ" ЯК ЕСТЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИШІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 30–34. |