Мосейчук О. М., Разгонова К. С. (2014) ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІРОНІЇ ТА САРКАЗМУ В КОНТЕКСТІ БІЗНЕС ПЕРЕМОВИН. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 149–155. ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (318kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено питанням вивчення гумористичного спілкування та дослідження жартів, що
породжуються в цій комунікації, а також виявленню іронічного чи саркастичного забарвлення
мовленнєвих актів учасників спілкування та функцій їх використання. Методом дослідження обрано
імплікаційний аналіз. Явище глобалізації збільшує необхідність ділових перемовин, в процесі яких гумор
відіграє суттєву роль, оскільки функціонує способом досягнення власної мети, вирішення певних
проблем, згуртування учасників, регулювання перебігу перемовин. Запропоновано власну класифікацію
жартів за низкою критеріїв; встановлено відмінності у функціонуванні іронії та сарказму. Здійснено
аналіз функцій гумору в контексті ділових перемовин на матеріалі американського телевізійного шоу
''Shark Tank. Season 3''.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2014 07:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11764 |
ДСТУ 8302:2015: | Мосейчук О. М., Разгонова К. С. ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІРОНІЇ ТА САРКАЗМУ В КОНТЕКСТІ БІЗНЕС ПЕРЕМОВИН . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 149–155. |