Шилюк В. В. (2014) Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE). Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов (за матеріалами он-лайн семінару)..
Shilyuk_Veronika_stattya_2014_06_27_08_20_05_125.pdf
Завантажити (587kB) | Preview
Анотація
В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 09:55 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11871 |
ДСТУ 8302:2015: | Шилюк В. В. Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE). Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов (за матеріалами он-лайн семінару). 2014.. |