Васильчук О. В. (2014) Структурні особливості office hours як жанру усного американського академічного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. Т. 1. С. 112–117.
Васильчук.pdf
Завантажити (460kB) | Preview
Анотація
Вивчення академічного дискурсу проводиться у межах досліджень як вітчизняних, так і зарубіжних науковців, проте його статус у теорії інстутиціональних дискурсів залишається суперечливим. Безпосередня функціональна близькість академічного дискурсу до наукового та педагогічного є причиною того, що деякі лінгвісти (Куликова Л., Литвинов А., Шепітько С.) не розмежовують їх. В той же час інші дослідники (Арутюнова Н., Карасик В., Михальська А., Чернявська В.) наголошують на необхідності чіткого виокремлення академічного дискурсу від інших в силу особливостей складу учасників цього дискурсу (викладач – студент) та їх мети (передача і одержання знань)
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 10:07 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11888 |
ДСТУ 8302:2015: | Васильчук О. В. Структурні особливості office hours як жанру усного американського академічного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. 2014. Т. 1. С. 112–117. |