Шилюк В. В. (2014) Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE). Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов”.. С. 103–111.
Shilyuk_Veronika_stattya_2014_06_27_08_20_05_125.pdf
Завантажити (587kB) | Preview
Анотація
В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 09:51 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12051 |
ДСТУ 8302:2015: | Шилюк В. В. Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE). Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов”. 2014.. С. 103–111. |