Бурковська Л. Д. (2005) Дослідження стану готовності майбутніх учителів до дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 152–155.
Preview
05bldudn.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено структуру готовності студента до дистанційного навчання на базі інформаційних технологій. Визначено рівневі, критеріальні характеристики цієї готовності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 10:07 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1219 |
ДСТУ 8302:2015: | Бурковська Л. Д. Дослідження стану готовності майбутніх учителів до дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 152–155. |