Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблемне навчання: становлення, сутність, перспективи

Павленко В. В. (2013) Проблемне навчання: становлення, сутність, перспективи. Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог.. С. 126–134.

[thumbnail of 11.pdf]
Preview
Текст
11.pdf

Завантажити (418kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 11 Вер 2014 09:24
Оновлення: 15 Серп 2015 07:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12538
ДСТУ 8302:2015: Павленко В. В. Проблемне навчання: становлення, сутність, перспективи. Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. 2013.. С. 126–134.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу