Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Шляхи стимулювання творчої активності студента на заняттях зі спеціальних дисциплін у вищій школі

Чорномаз Л. В. (2005) Шляхи стимулювання творчої активності студента на заняттях зі спеціальних дисциплін у вищій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 263–265.

Анотація

Основним змістом статті є визначення педагогічних умов і шляхів стимулювання творчої активності майбутніх вчителів музики на заняттях зі спеціальних дисциплін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 10:39
Оновлення: 14 Серп 2015 15:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1262
ДСТУ 8302:2015: Чорномаз Л. В. Шляхи стимулювання творчої активності студента на заняттях зі спеціальних дисциплін у вищій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 263–265.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу