Чорномаз Л. В. (2005) Шляхи стимулювання творчої активності студента на заняттях зі спеціальних дисциплін у вищій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 263–265.
Preview
k5.pdf
Завантажити (108kB) | Preview
Анотація
Основним змістом статті є визначення педагогічних умов і шляхів стимулювання творчої активності майбутніх вчителів музики на заняттях зі спеціальних дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 10:39 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1262 |
ДСТУ 8302:2015: | Чорномаз Л. В. Шляхи стимулювання творчої активності студента на заняттях зі спеціальних дисциплін у вищій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 263–265. |