Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості

Антонова О. Є. (2006) Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць.. № 1. С. 7–17.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
Текст
7.pdf

Завантажити (384kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 22 Вер 2014 09:53
Оновлення: 15 Серп 2015 08:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12630
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць.. 2006. № 1. С. 7–17.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу