Антонова О. Є. (2006) Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць.. № 1. С. 7–17.
Preview
7.pdf
Завантажити (384kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 22 Вер 2014 09:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12630 |
ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць.. 2006. № 1. С. 7–17. |