Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах університетської освіти: інноваційний аспект

Яворська Т. Є. (2013) Підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах університетської освіти: інноваційний аспект. Международный научно-практический конгресс педагогов и психологов.. С. 74–77.

[thumbnail of підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах університетської освіти.pdf]
Preview
Текст
підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах університетської освіти.pdf

Завантажити (146kB) | Preview

Анотація

Пошук сучасних інноваційних технологій у системі професійної освіти та підготовка майбутніх спеціалістів з фізичної культури на якісно новому рівні є одним із важливих державних пріоритетів. Модернізація системи освіти в країні ставить перед вищою школою завдання корінного покращення професійної підготовки студентів і виховання майбутніх спеціалістів. Саме тому, професійна підготовка студентів має здійснюватися за двома напрямами: по-перше, вивчення набутого вітчизняного та зарубіжного досвіду; по-друге, використання найрізноманітніших засобів, методів, методик, найновітніших та інноваційних технологій, здатних викликати необхідні зміни та досягнути бажаних результатів. Фундаментом цього мають бути особистісно-орієнтований підхід, дотримання принципів навчання, оновлення змісту та форм організації навчально-виховного процесу відповідно до світових стандартів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Фізична культура, інноваційні аспекти, підготовка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: К.Ю. Пелешок
Дата подачі: 26 Вер 2014 09:06
Оновлення: 23 Січ 2018 13:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12808
ДСТУ 8302:2015: Яворська Т. Є. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах університетської освіти: інноваційний аспект. Международный научно-практический конгресс педагогов и психологов. 2013.. С. 74–77.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу