Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій

Дубасенюк О. А. (2011) Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр.. С. 6–11.

[thumbnail of 37.pdf]
Preview
Текст
37.pdf

Завантажити (387kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 30 Вер 2014 12:23
Оновлення: 15 Серп 2015 08:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12870
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. 2011.. С. 6–11.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу