Шилюк В. В. (2014) Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. ЖДУ ім. І. Франка.
Preview
Шилюк.pdf
Завантажити (295kB) | Preview
Анотація
Мета дослідження полягає в аналізі соціолінгвістичних засобів конструювання ідентичності мовця в академічній комунікації, зокрема в аспекті гендерної приналежності мовця, академічної ролі комунікантів та предметної галузі, в якій відбувається комунікація.
Об’єктом дослідження є соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі.
Предметом дослідження виявляються особливості використання хеджингу мовцями в усному академічному дискурсі з огляду на гендерну приналежність мовця, академічну роль комунікантів та предметну галузь, в якій відбувається мовлення.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 07 Жовт 2014 09:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12936 |