Меодушевська А. І. (2014) Методика формування писемномовленнєвої компетенції учнів профільної школи засобами веб-квестів креативного типу. ЖДУ ім. І. Франка.
Меодушевська.pdf
Завантажити (301kB) | Preview
Анотація
Об'єктом дослідження є процес навчання учнів профільної школи писемного мовлення.
Предметом роботи є формування в учнів старшого етапу писемномовленнєвої компетенції засобами веб-квестів творчого типу.
Мета дослідження полягає в створенні методики навчання учнів профільної школи писемного мовлення засобами креативних веб-квестів.
У відповідності з метою були поставлені такі завдання:
1. Проаналізувати сутність ключових понять дослідження.
2. Визначити психологічні особливості навчання іншомовного писемного мовлення в старшій школі.
3. З'ясувати лінгвістичні та методичні передумови використання веб-квестів креативного типу у профільній школі.
4. Розробити веб-квест творчого типу, що відповідає висунутим вимогам для розвитку писемномовленнєвої компетенції старших учнів.
5. Провести експериментальну перевірку розробленої технології.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 07 Жовт 2014 09:29 |
Оновлення: | 22 Серп 2015 10:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12942 |