Козловська І. М., Пайкуш М. А. (2003) Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 66–71.
Preview
03kimuso.pdf
Завантажити (148kB) | Preview
Анотація
Обґрунтовуються методологічні засади використання інтегративного та диференційованого підходів для формування професійної майстерності вчителя в умовах ступеневої професійної освіти з урахуванням ідей наступності у професійній підготовці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 10:53 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1320 |
ДСТУ 8302:2015: | Козловська І. М., Пайкуш М. А. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 66–71. |