Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти

Козловська І. М., Пайкуш М. А. (2003) Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 66–71.

[thumbnail of 03kimuso.pdf]
Preview
PDF
03kimuso.pdf

Завантажити (148kB) | Preview

Анотація

Обґрунтовуються методологічні засади використання інтегративного та диференційованого підходів для формування професійної майстерності вчителя в умовах ступеневої професійної освіти з урахуванням ідей наступності у професійній підготовці.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 10:53
Оновлення: 14 Серп 2015 15:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1320
ДСТУ 8302:2015: Козловська І. М., Пайкуш М. А. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 66–71.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу