Слоньовська О. Б. (2011) Соціальні та педагогічні умови розвитку полікультурної освіти майбутніх учителів Канади. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир. С. 447–455.
Preview
Slonjovska.pdf
Завантажити (883kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується історія розвитку педагогічної освіти Канади, яка однією з перших країн у світі почала впроваджувати ідеї та принципи мультикультуралізма в освітній процес.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Додаткова інформація: | ISBN 978-966-383-374-3 |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 27 Жовт 2014 21:49 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13398 |