Малик Г. Д. (2014) Поняттєве тло реалізації компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутнього перекладача. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 70–77. ISSN 2076-6173.
77-77.pdf
Завантажити (237kB) | Preview
Анотація
Акцентовано необхідність розроблення теоретико-методологічних засад реалізації компетентнісного
підходу у професійній підготовці майбутнього міжкультурного посередника. Виділено групи понять, що
відображають його змістоутворювальні, результативно-цільові та інструментальні особливості та
визначають структурно-змістове наповнення перекладацької діяльності. Розглянуто кваліфікацію як
цілісно-інтегративну сутність результату компетентнісної освіти. Охарактеризовано поняття,
пов’язані з нормативними аспектами формування компетентності майбутнього перекладача.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 09:57 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13630 |
ДСТУ 8302:2015: | Малик Г. Д. Поняттєве тло реалізації компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутнього перекладача. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 70–77. |