Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ

Озарко О. О., Сахневич І. А. (2014) Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.. С. 83–87. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 83-86.pdf]
Preview
Текст
83-86.pdf

Завантажити (202kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних
методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі
підготовки студентів – майбутніх фахівців технічних спеціальностей у ВТНЗ України, а саме:
визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів
ВТНЗ, обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей
професійної підготовки студентів ВТНЗ. Також уточнено деякі елементи кейсу залежно від напряму
професійної підготовки, з’ясовано основний алгоритм процесу створення кейсу для студентів ВТНЗ.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтерактивні методи навчання, кейс-метод, професійне спрямування, мовна компетенція, технічні ВТНЗ.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2014 09:57
Оновлення: 15 Серп 2015 09:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13632
ДСТУ 8302:2015: Озарко О. О., Сахневич І. А. Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014.. С. 83–87.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу