Озарко О. О., Сахневич І. А. (2014) Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.. С. 83–87. ISSN 2076-6173.
83-86.pdf
Завантажити (202kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних
методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі
підготовки студентів – майбутніх фахівців технічних спеціальностей у ВТНЗ України, а саме:
визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів
ВТНЗ, обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей
професійної підготовки студентів ВТНЗ. Також уточнено деякі елементи кейсу залежно від напряму
професійної підготовки, з’ясовано основний алгоритм процесу створення кейсу для студентів ВТНЗ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтерактивні методи навчання, кейс-метод, професійне спрямування, мовна компетенція, технічні ВТНЗ. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 09:57 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13632 |
ДСТУ 8302:2015: | Озарко О. О., Сахневич І. А. Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014.. С. 83–87. |