Іванюк І. В. (2014) Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 104–110. ISSN 2076-6173.
104-110.pdf
Завантажити (217kB) | Preview
Анотація
У статі обґрунтовано необхідність самоосвіти керівника навчального закладу, формування нової
управлінської парадигми на підставі характеристики основних положень і етапів самоосвіти.
Визначено основний предмет професійної діяльності керівника школи для особистісного переходу на
новий якісний рівень професійної діяльності в умовах перебудови правової школи. Висвітлено вимоги до
професійної компетенції керівника, характерні кроки управління, якості освіти як визначального
чинника процесу функціонування і розвитку навчально-виховного закладу. Встановлено умови і стимули
продуктивного процесу самоосвіти. Надано оцінку стимулам професійного розвитку вчителя-керівника
як основного суб’єкта цілісного педагогічного простору в системі організації правової школи як школи
інноваційної школи майбутнього. Розкрито актуальний зміст основних напрямків, в яких керівник-
новатор повинен удосконалюватися й займатися самоосвітою. Визначено значення керівника для
сьогодення освіти як необхідного суб’єкта цілісного педагогічного простору, який будує засади
громадянського, правового суспільства в повсякденному шкільному житті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самоосвіта, квалітологія, керівник-новатор. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 09:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13637 |
ДСТУ 8302:2015: | Іванюк І. В. Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 104–110. |