Герлянд Т. М. (2014) Методичні підходи до забезпечення ефективності загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 140–144. ISSN 2076-6173.
140-144.pdf
Завантажити (192kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано основні методичні підходи щодо ефективного забезпечення загальноосвітньої
підготовки у закладах професійно-технічної освіти аграрного профілю. Обґрунтовано основні шляхи
організації роботи викладача, який забезпечує зв’язки між елементами цієї підготовки та
функціонуванням розвитку цієї системи загалом. Здійснено авторський аналіз організації методичної
роботи у загальноосвітньому циклі аграрного ПТНЗ, її змісту, форм і методів з метою обгрунтування
ефективних векторів забезпечення сучасного рівня викладання і підвищення якості навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | загальноосвітня підготовка, навчальний процес, міжпредметні зв’язки, самоосвітня діяльність. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 10:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13644 |
ДСТУ 8302:2015: | Герлянд Т. М. Методичні підходи до забезпечення ефективності загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників аграрного профілю . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 140–144. |