Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України

Гоголь-Саврій М. В. (2014) Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 145–149. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 145-149.pdf]
Preview
Текст
145-149.pdf

Завантажити (191kB) | Preview

Анотація

У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки
студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних
керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні
етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі
освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ґендерний підхід, ґендерна соціалізація, ґендерна освіта, ґендерне виховання, класний керівник.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2014 10:58
Оновлення: 15 Серп 2015 09:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13645
ДСТУ 8302:2015: Гоголь-Саврій М. В. Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 145–149.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу