Гоголь-Саврій М. В. (2014) Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 145–149. ISSN 2076-6173.
145-149.pdf
Завантажити (191kB) | Preview
Анотація
У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки
студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних
керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні
етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі
освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ґендерний підхід, ґендерна соціалізація, ґендерна освіта, ґендерне виховання, класний керівник. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 10:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13645 |
ДСТУ 8302:2015: | Гоголь-Саврій М. В. Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 145–149. |