Левківська К. В. (2014) Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 158–164. ISSN 2076-6173.
158-164.pdf
Завантажити (215kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних
умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й
взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та
результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту:
організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує
цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи
освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей;
результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | моделювання, модель, організаційно-педагогічні умови, ціннісні засади, інноваційні навчальні заклади |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 11:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13648 |
ДСТУ 8302:2015: | Левківська К. В. Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 158–164. |