Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів

Левківська К. В. (2014) Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 158–164. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 158-164.pdf]
Preview
Текст
158-164.pdf

Завантажити (215kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних
умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й
взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та
результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту:
організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує
цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи
освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей;
результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моделювання, модель, організаційно-педагогічні умови, ціннісні засади, інноваційні навчальні заклади
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2014 11:10
Оновлення: 15 Серп 2015 09:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13648
ДСТУ 8302:2015: Левківська К. В. Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 158–164.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу