Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні

Ніщик Р. О. (2014) Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 165–171. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 165-171.pdf]
Preview
Текст
165-171.pdf

Завантажити (226kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто динаміку розвитку соціолінгвістики як суміжної для мовознавства і методики
викладання іноземних мов науки. Наведено вимоги Програми з предмету ''Англійської мова'' та
Загальноєвропейських рекомендацій iз мовної освіти до рівня володіння майбутніми філологами
соціолінгвістичним матеріалом, лексичним діапазоном та діалогічним мовленням на другому і третьому
курсах. Окреслено мету сучасної лінгвістичної освіти – виховувати білінгвальну і бікультурну
особистість. Автор звертається до метафоричної природи англомовних фразеологічних одиниць.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: англомовні фразеологічні одиниці, діалогічне мовлення, майбутні філологи, соціолінгвістична компетентність, соціолінгвістика, метафоричне значення фразеологічних одиниць
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2014 11:13
Оновлення: 15 Серп 2015 09:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13649
ДСТУ 8302:2015: Ніщик Р. О. Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 165–171.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу