Ніщик Р. О. (2014) Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 165–171. ISSN 2076-6173.
165-171.pdf
Завантажити (226kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто динаміку розвитку соціолінгвістики як суміжної для мовознавства і методики
викладання іноземних мов науки. Наведено вимоги Програми з предмету ''Англійської мова'' та
Загальноєвропейських рекомендацій iз мовної освіти до рівня володіння майбутніми філологами
соціолінгвістичним матеріалом, лексичним діапазоном та діалогічним мовленням на другому і третьому
курсах. Окреслено мету сучасної лінгвістичної освіти – виховувати білінгвальну і бікультурну
особистість. Автор звертається до метафоричної природи англомовних фразеологічних одиниць.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | англомовні фразеологічні одиниці, діалогічне мовлення, майбутні філологи, соціолінгвістична компетентність, соціолінгвістика, метафоричне значення фразеологічних одиниць |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 11:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13649 |
ДСТУ 8302:2015: | Ніщик Р. О. Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 165–171. |