Словінська Ю. А. (2014) До проблеми використання педагогічних програмних засобів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 172–175. ISSN 2076-6173.
172-175.pdf
Завантажити (182kB) | Preview
Анотація
У статті доведено актуальність проблеми використання педагогічних програмних засобів у процесі
підготовки майбутніх учителів інформатики. Охарактеризовано поняття "педагогічні програмні
засоби", а також визначено мету їх використання у процесі підготовки майбутніх фахівців. Окреслено
ефективні шляхи застосування педагогічних програмних засобів у професійній діяльності майбутніх
педагогів. Наведено різні класифікації, які дозволяють більш ґрунтовно дослідити умови якісної
реалізації існуючих педагогічних програмних засобів та надають можливість розробляти нові
інформаційно-комунікаційні технології
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічні програмні засоби, майбутні учителі інформатики, професійна діяльність, інформаційно-когмунікаційні технології |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 11:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13650 |
ДСТУ 8302:2015: | Словінська Ю. А. До проблеми використання педагогічних програмних засобів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 172–175. |