Баландюк Р. Г. (2014) Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 181–184. ISSN 2076-6173.
181-184.pdf
Завантажити (183kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу науково-методичної літератури, навчальних програм з курсу історії
періоду існування радянської школи визначено місце історико-економічного матеріалу у шкільному
курсі історії (на прикладі історії Нового часу). Встановлено як епоха, в яку створювалася науково-
методична література, навчальні програми з курсу історії Нового часу, впливала на їхній зміст та
функції, що вони виконували. Здійснено спробу з’ясувати роль та місце історико-економічного
матеріалу у радянській шкільній історії та визначити методичні підходи до висвітлення
економічної складової у шкільному курсі історії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | економічна історія, економічна складова шкільного курсу історії, історико-економічний матеріал, науково-методична література |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 11:35 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13652 |
ДСТУ 8302:2015: | Баландюк Р. Г. Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 181–184. |