Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Альтернатива як педагогічне поняття

Кравець І. Л. (2014) Альтернатива як педагогічне поняття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 190–194. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 190-194.pdf]
Preview
Текст
190-194.pdf

Завантажити (198kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано сутність альтернативи як педагогічного поняття. Наведено спільні властивості
для різних освітніх альтернатив, виконання лише однієї з яких є включенням до кола альтернативності.
Досліджено, що надзвичайною силою освітніх альтернатив є їх безкінечність, необмеженість і
безперервність. Проаналізовано поняття ''альтернативна освіта'', визначенo критерій оцінки
альтернативної моделі школи, виявлено низку її найважливіших складових. Наведено найбільш
розповсюджені типи альтернативних навчальних закладів у світі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна парадигма, альтернативна освіта, альтернативні школи.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Лист 2014 07:46
Оновлення: 15 Серп 2015 09:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13677
ДСТУ 8302:2015: Кравець І. Л. Альтернатива як педагогічне поняття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 190–194.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу