Кравець І. Л. (2014) Альтернатива як педагогічне поняття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 75. С. 190–194. ISSN 2076-6173.
Preview
190-194.pdf
Завантажити (198kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано сутність альтернативи як педагогічного поняття. Наведено спільні властивості
для різних освітніх альтернатив, виконання лише однієї з яких є включенням до кола альтернативності.
Досліджено, що надзвичайною силою освітніх альтернатив є їх безкінечність, необмеженість і
безперервність. Проаналізовано поняття ''альтернативна освіта'', визначенo критерій оцінки
альтернативної моделі школи, виявлено низку її найважливіших складових. Наведено найбільш
розповсюджені типи альтернативних навчальних закладів у світі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна парадигма, альтернативна освіта, альтернативні школи. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Лист 2014 07:46 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13677 |
ДСТУ 8302:2015: | Кравець І. Л. Альтернатива як педагогічне поняття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 75. С. 190–194. |